Întrebări frecvente

Care este profilul publicului-țintă?

Ne adresăm in principal clienților de tip IMM cu bugete de publicitate mici care folosesc în prezent canalele digitale de promovare deja clasice (Google, Facebook, Youtube), neavând acces pe piața de publicitate TV.
Din punct de vedere valoric ne adresăm clienților care pot aloca pentru acest canal de promovare un minim de 500 euro lunar.

Reclama se poate difuza doar pe un anumite canale TV?

NU. Modalitatea de afisare a reclamei ține cont de profilul utilizatorului și de segmentarea facută și nu ține cont de programul sau emisiunea urmarită de telespectator. Reclamele din sistemul Smart Tube nu se difuzează pe un anumit post TV ci se difuzează pe televizoarele smart ale telespectatorilor care fac parte din segmentul definit in campanie.
Practic, reclama este difuzată unor utilizatori autentificați pe anumite televizoare smart conectate la aplicația Smart Genie și nu pe un post anume.

Se pot derula mai multe campanii simultane pentru acelasi client?

Sigur. Aveți posibilitatea de a crea în paralel mai multe campanii pentru același client și chiar cu acelasi material video. Acest lucru vă poate ajuta pentru a vedea reacția unui grup de telespectatori grupat după anumite segmentări (de exemplu oraș, sex, vârstă) și să optimizați campaniile pentru clienții voștri.

De ce aleg telespectatorii sa folosească acest sistem?

Cu siguranță pentru beneficiile obținute prin utilizarea aplicației Smart Genie.
Aplicația instalată pe telefonul mobil al telespectatorilor are funcționalități avansate de telecomandă TV care le permit acestora să-și organizeze lista de canale preferate, sa vadă programul zilei pentru fiecare canal TV, in cazul filmelor din program sa vadă trailerele acestora în orice moment al zilei sau să apeleze comenzile vocale. Deasemenea, au posibilitatea să voteze ce reclame le plac sau nu iar acest lucru are ca efect ca pe viitor telespectatorii să-și asigure vizionarea doar a reclamelor ce li se adresează, conforme cu interesele lor.

Cum se obtine profilul telespectatorului?

Profilul telespectatorului este declarat de acesta la instalarea aplicației mobile. Există un grad mare de acuratețe, deoarece în funcție de datele selectate de acesta se generează un comportament distinct al aplicației în relația cu utilizatorul (de exemplu, vocea asistentului vocal este de femeie pentru un telespectator bărbat și invers).
Deasemenea, la intervale regulate de timp, Smart Tube organizează concursuri cu premii la care pot participa doar telespectatorii care au anumite date de profil minim completate, iar câștigătorii pot intra în posesia premiilor doar dacă profilul declarat coincide cu realitatea. Astfel, telespectatorii sunt motivați pentru declararea datelor de profil în mod corect.
În momentul de față sunt înregistrați 55000 utilizatori ai aplicației, advertiserii având acces la profilele acestora în mod anonimizat pentru analiza campaniilor de reclamă.