Tarife
SmartTube este un canal nou de publicitate, cu tarif per vizualizare (CPV).
Valoarea CPV (Cost-per-View) este stabilită împreună cu agenția și depinde de mai mulți factori: lungimea spotului video, industria din care face parte clientul pentru care se difuzează spotul, valoarea totală a campaniei de publicitate, etc.
Suplimentar, clientii pot alege diverse optimizări și segmentări disponibile (fiecare afectând CPV-ul printr-o indexare față de tariful de bază)
– Segmentare pe zona geografică
– Segmentare pe grupe de varstă
– Segmentare pe sex
– etc
Pretul (CPV final) se determină automat la încărcarea materialului video aferent campaniei, fiind valabil doar pentru vizualizările complete ale spoturilor (până la final).
Pentru comparație, această valoare reprezintă (cum este, de pildă, în cazul Google Adwords) un minim de plată pentru ca clientul tău să primească o vizită pe site.
Practic, pentru același preț sistemul SmartTube asigură difuzarea reclamei video pe TV având o expunere mărită de 2,4 ori (mărimea medie a unei familii, conform datelor de audiență din România), deși plata CPV se face doar pentru utilizatorul înregistrat care a urmărit reclama.
În momentul de față, prețul nu se face pe bază de licitație (sistem practicat în rețelele de publicitate contextuală – Google Ads, Facebook Ads și altele), ci este fix – pentru fiecare vizualizare integrală. Acesta este un avantaj pentru clientii care au domenii de activitate concurentială mare, datorită audienței suplimentare obținute prin vizualizările parțiale, care nu sunt facturate.
Acest sistem este extrem de permisiv pentru clientii cu bugete mai mici decat în cazul folosirii televiziunii clasice drept canal de reclama, la costuri pe client atins similare sau chiar mai mici comparativ cu reclamele video pe alte platforme Internet (Youtube, Facebook, Vimeo etc).
Plata se face automat, cu cardul, direct pe site, iar facturarea se face la finalul fiecărei luni, aferent consumului pentru luna în curs.